Ταξίδια: Χοντρά λεφτά για μια συναυλία στην άλλη άκρη του κόσμου

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά για να ταξιδέψουν στην άλλη άκρη της γης προκειμένου να απολαύσουν μια αθλητική διοργάνωση ή τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη

Η επιθυμία για ταξίδια επανήλθε δριμύτερη μετά τη γυάλα στην οποία αναγκαστικά μπήκε ολόκληρος ο πλανήτης κατά την περίοδο της πανδημίας. Αυτό αποτυπώνεται ανάγλυφα στην τάση που καταγράφεται, σύμφωνα με την οποία όλο και περισσότεροι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πολλά για να ταξιδέψουν στην άλλη άκρη της γης προκειμένου να απολαύσουν μια αθλητική διοργάνωση –όπως ήταν το Παγκόσμιο Κύπελλο- ή τον αγαπημένο του καλλιτέχη. Ένα φαινόμενο που τροφοδοτείται από ένα μείγμα νοοτροπιών YOLO (You Only Live Once) και FOMO (Fear of Missing Out) μετά από χρόνια lockdown.

Η τάση αυτή επιβεβαιώνεται και από πρόσφατη έκθεση της Deloitte, σύμφωνα με την οποία τα ταξίδια για συμμετοχή σε εκδηλώσεις έχουν αυξηθεί φέτος.

Οι συντάκτες της έκθεσης υπογραμμίζουν ότι τα πιο κοινά κίνητρα για ταξίδια -το να περνάς χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα και να χαλαρώνεις- έχουν παραμείνει σχετικά σταθερά.

«Ωστόσο, το 2023 είδε ένα άλμα στα κίνητρα που πιθανότατα κατεστάλησαν από την πανδημία – όπως ειδικές εκδηλώσεις και ρομαντικές αποδράσεις», αναφέρουν.

Ειδικά για τους millennials η εμπειρία είναι πάνω απ’ όλα.

Ταξιδεύοντας για τις «καλύτερες θέσεις»
Η κάτοικος της Μπανγκόκ Kanyarat Teawprasong εξασφάλισε εισιτήρια τη συναυλία της Taylor Swift στη Σιγκαπούρη κατά τη διάρκεια μιας πολύ κακής προπώλησης εισιτηρίων την περασμένη εβδομάδα, όπου η διαδικτυακή αναμονή ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο.

Τώρα, η ίδια και ο φίλος της σχεδιάζουν ένα τριήμερο ταξίδι στη Σιγκαπούρη, πέμπτο στη σειρά, και πάντα για συναυλίες. «Η πρώτη σφραγίδα στο διαβατήριό μου ήταν για τη συμμετοχή σε συναυλίες», είπε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ακόμα και όταν πηγαίνουν στην Ταϊλάνδη αγαπημένοι της καλλιτέχνες, εκείνη προτιμά να τους βλέπει σε άλλες χώρες, μόνο και μόνο για την ταξιδιωτική εμπειρία.

Επιπλέον, εξηγεί πως κάποιες φορές ο λόγος που παρακολουθεί συναυλίες στο εξωτερικό είναι για να εξασφαλίσει τις καλύτερες θέσεις.

Τα… μεγάλα πορτοφόλια
Με περισσότερους ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εξωτερικό για μεγάλες εκδηλώσεις, πόλεις που προσελκύουν εκδηλώσεις με υψηλό αντίτιμο, όπως η Σιγκαπούρη -η μοναδική στάση της περιοδείας της Swift στη ΝΑ Ασία-, θα πλημμυρίσουν από ξένους που θα γεμίσουν ξενοδοχεία, εστιατόρια και τουριστικά αξιοθέατα.

Οι Swifties, όπως αποκαλούνται οι θαυμαστές της Taylor Swift, ξοδεύουν κατά μέσο όρο 1.330 δολάρια σε εισιτήρια, φαγητό και ταξίδια, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών QuestionPro.

Αλλά όσοι ταξιδεύουν από πιο μακριά είναι πιθανό να ξοδέψουν πολύ περισσότερα, λαμβάνοντας υπόψη και την αύξηση του ταξιδιωτικού κόστους, το οποίο συχνά σκαρφαλώνει ακόμη περισσότερο σε περιζήτητες εκδηλώσεις.

Εταιρείες ξεφυτρώνουν για να εξυπηρετήσουν αυτούς τους ταξιδιώτες, διαθέτοντας πακέτα που περιλαμβάνουν εισιτήρια εκδηλώσεων με διαμονή σε ξενοδοχεία, συναντήσεις και άλλες δραστηριότητες.

Η εταιρεία ψυχαγωγίας Live Nation κυκλοφόρησε πουλάει πακέτα για να παρακολουθήσει το Μουσικό Φεστιβάλ Austin City Limits τον Οκτώβριο (από 1.366 $), καθώς και μια «VIP Experience» για να παρακολουθήσει τα σόου των U2:UV στο Λας Βέγκας αργότερα φέτος (από 1.535 $), σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

«Αναμένουμε ότι η διασταύρωση μουσικής και ταξιδιού θα συνεχίσει να ενισχύεται» δήλωσε στο CNBC στέλεχος της εταιρείας.

Εξοικονόμηση με ταλαιπωρία
Οι μέσες τιμές ξενοδοχείων στις ΗΠΑ εκτοξεύονται κατά 50% στις πόλεις που περιοδεύει η Taylor Swift, σύμφωνα με την εταιρεία ταξιδιωτικού λογισμικού Navan. Ωστόσο, τα στοιχεία έδειξαν ότι οι τιμές ξενοδοχείων υπερδιπλασιάστηκαν σε μέρη όπως το Σινσινάτι και το Πίτσμπουργκ.

Για να αποφύγουν τις αστρονομικές τιμές, ένας κάτοικος της Τζακάρτα είπε ότι ένας από τους φίλους του έκλεισε ένα ξενοδοχείο στη Σιγκαπούρη πριν καν κυκλοφορήσουν τα εισιτήρια της περιοδείας της Swift.

Ο Αμερικανός Nan Palmero είπε ότι οι τιμές για καταλύματα, καθώς και για πτήσεις στην Qatar Airways, ήταν φουσκωμένες για Παγκόσμιο Κύπελλο στην Ντόχα.

«Η FIFA είχε κλειδώσει το σύστημα, ώστε να μην μπορείς να βρεις καταλύματα μέχρι να πάρεις εισιτήριο για αγώνες. Μέχρι τη στιγμή που καταφέραμε να βρούμε καταλύματα, όλα τα ξενοδοχεία είχαν κρατήσεις για πελάτες με πακέτα VIP». Τελικά διέμεινε μαζί με τον πατέρα του σε ένα δυάρι διαμέρισμα που διαχειρίζεται η Accor.

Όσο για τις πτήσεις, προτίμησαν να πετάξουν πρώτα στην Κωνσταντινούπολη μέσω Delta, να διανυκτερεύσουν στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου και την επομένη να πετάξουν για Ντόχα με την Qatar Airlines.

ot.gr

Related posts

Kυκλοφοριακά προβλήματα λόγω έργων στη Λ. Ποσειδώνος – Σύγκρουση οχημάτων στον Κηφισό

ΣΤΑ.ΣΥ: Νέα mini εφαρμογή για τη λειτουργία των ανελκυστήρων του Μετρό

Εγκαίνια για τον οδικό άξονα «Άκτιο – Αμβρακία» από τον Πρωθυπουργό