Η πρωτεύουσα της Ελλάδας είναι η έβδομη πιο δημοφιλής επιλογή για το φετινό καλοκαίρι σύμφωνα με τα στοιχεία της Allianz Partners USA
Στους δέκα κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς των Αμερικανών τουριστών για το φετινό καλοκαίρι είναι η Αθήνα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας της Allianz Partners. Όπως αναφέρει η σχετική έκθεση για τους 10 κορυφαίους, καλοκαιρινούς, ευρωπαϊκούς προορισμούς, η πρωτεύουσα της Ελλάδας καταλαμβάνει την 7η θέση στο Top10 ταξιδιωτικών προορισμών στην Ευρώπη ενώ στην κορυφή -ως ταξιδιωτικός προορισμός αλλά όχι για διακοπές – είναι το Λονδίνο.
Οι 10 κορυφαίοι προορισμοί πόλεων με βάση τα στοιχεία της Allianz Partners USA είναι: το Λονδίνο (Αγγλία), το Παρίσι (Γαλλία), το Δουβλίνο (Ιρλανδία), η Ρώμη, (Ιταλία), το Ρέικιαβικ (Ισλανδία), το Εδιμβούργο (Σκωτία), η Αθήνα (Ελλάδα), το Άμστερνταμ (Ολλανδία), η Λισαβόνα, (Πορτογαλία) και το Μιλάνο (Ιταλία).
Μάλιστα, με βάση τα δρομολόγια πτήσεων όσων αγοράζουν ταξιδιωτικά προγράμματα ασφάλισης – μέσω της Allianz- για ημερομηνίες ταξιδιού από τα τέλη Μαϊου ως τις αρχές Σεπτεμβρίου το Λονδίνο συγκεντρώνει το 25% των ταξιδιωτών.
Εξίσου σημαντικά είναι και τα συμπεράσματα της έρευνα για τις τάσεις των ταξιδιών των Αμερικανών το 2023 καθώς η αύξηση της ζήτησης για ευρωπαϊκά ταξίδια αυξήθηκε κατά 600% από το 2021 έως το 2022, ενώ φέτος η νέα αύξηση υπολογίζεται κοντά στο 55%.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Τα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν κατά 55% εφέτος το καλοκαίρι, σε σχέση με το καλοκαίρι του 2022, με το Λονδίνο να είναι ο κορυφαίος προορισμός στην περιοχή της Ευρώπης».
Σημαντικό είναι επίσης ότι το 80% των Αμερικανών σκοπεύουν να διαμείνουν στην Ευρώπη για επτά ημέρες (μ.ο.), σχεδόν 3 στους 4 ταξιδιώτες (73%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν εντός των ΗΠΑ, ενώ το υπόλοιπο 27% αναζητά καλοκαιρινές διακοπές στο εξωτερικό.
«Πέρυσι, είδαμε μια σημαντική αύξηση στα ταξίδια των Αμερικανών στην Ευρώπη και αυτό το καλοκαίρι υπάρχει ακόμη μεγαλύτερη ζήτηση, επομένως είναι πιο σημαντικό από ποτέ να σχεδιάσουμε μια πολυάσχολη καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδο», δήλωσε ο διευθυντής εξωτερικών επικοινωνιών στην Allianz Partners USA Ντάνιελ Ντουράζο, ο οποίος τόνισε πως σύμφωνα με τα δεδομένα από την κράτηση του ιδανικού δωματίου ξενοδοχείου μέχρι την κράτηση των δρομολογίων πτήσεων, ο προγραμματισμός εκ των προτέρων είναι το «κλειδί», το ίδιο και το ενδεχόμενο ταξιδιωτικής ασφάλισης για την προστασία της ταξιδιωτικής επένδυσης από ακυρώσεις, αναβολές, καθυστερήσεις και επείγοντα, ιατρικά περιστατικά.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Allianz θεωρείται ως κορυφαίος πάροχος ταξιδιωτικής ασφάλισης και βοήθειας και η θυγατρική της Allianz Partners USA ανέλυσε περισσότερα από 1,6 εκατομμύρια πτήσεις για ταξίδια διάρκειας μεταξύ 5 ως και 8 ημερών.
ΠΗΓΗ: vradini.gr